UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 22 November 2010

APA KORANG RASA KALAU.......

Apa perasaan korang kalau kita bertanya sesuatu pada seseorang....tapi dia menjawab acuh tak acuh. Pandang muka kita pun tidak. Sedangkan, kita bertanya dengan cara yang baik.........

P/S: Rasa geram dengan seorang 'hamba Allah' ni yang bersikap macam tu.....:(

15 ulasan:

Azman Roslan berkata...

kalau aku rasa nak tampar je.. heheh

eelobor berkata...

baru jer terkena pagi tadi....

azzey berkata...

Azman Roslan: Tula...aku pun rasa cam tu gak!

eelobor: saya terkena masa lps lunch tadi. huh!

Cik SHiNJU berkata...

Sabar jelah...
Geram tu memang geram..
Baru rasai pengalaman yg sama semalam..

azzey berkata...

Cik SHiNJU: Senasib le kita ye....mslhnya officemate yg selalu gurau2 dgn kita yg bersikap mcm tu bl mud dia weng2 sikit! huh!!!

Qaseh dalia adelia berkata...

sis...dalia tag sis juin contest....hehe

Rinna berkata...

Kurang ajar laa org yg cam gini.. tak hormat org lain.

aibaks berkata...

saba je la azzey.. dalam dunia ni ramai manusia yang pelbagai rupe.. anggapla die tu sibuk sangat de keje kot.. hehe

nota kaki: aibaks folo azzey plak! hehe

azzey berkata...

Qaseh dalia adelia: tq dik!

Rinna: mmg kurengggggggg ajar!!! kannnn....

azzey berkata...

aibaks: hu3....saje je nak luahkan perasaan! kdg2 blh hilang sabor dibuatnya! tq ye sudi follow....

kella berkata...

geram je ngan orang camni! tak tahu menghargai perasaan orang!! huh!

azzey berkata...

kella: mmg ego kannnnn...nak kita je jaga hati dia..

ArELeEz berkata...

owh.. musti la rase cam nak sepak buah pinggang dia! dush3!!!

ardinihumaira berkata...

isk...
tak baik dia wat cemtu.. memang kalo dni pun kecik ati. huu

azzey berkata...

Areleez: klu blh nak sepak sume ....dan pijak2 skali....huh!

ardinihumaira: mmg x patut pun kan dni...nyampah ngan org cam gitu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs