UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 21 November 2010

BERDENGKUR PUNYA CERITA

Mesti kengkawan ada pengalaman dengar bunyi orang yang tidur berdengkur. Mesti sakit jiwa kannnnnnn......coz mengganggu kita yang tidur juga.

Lagi2 kalau teman sebilik atau pasangan kita atau pun adik-beradik yang tidur berdengkur. Memang macam2 bunyi ada. Ha3......Macam iklan ASTRO tu......macam2 ada!

Aku pernah terbaca dalam satu artikel yang mengatakan dengkur ini satu penyakit juga. Tapi adalah simptom2 tertentu yang menyebabkan ia jadi satu penyakit. Risau juga ye......kalau jadi penyakit ni.......Teringat kalau berkumpul ramai masa balik kampung........Satu rumah bunyi macam2 waktu tengah malam........Yelah dah ramai yang tidur berdengkur..........Sudahnya ada yang tak boleh tido sampai pagi sebab terganggu dengan bunyi berdengkur tu.....Hu3!!!

11 ulasan:

aNaYaNa berkata...

hahaha..salu gelak jer dengar orang bdengkur..

kakchik@ella berkata...

kak ela dah biasa sbb slalu mkn angin dgn kwn2 pompuan yg blh tahan dengkurannya.

ngantuk punya psl .. dengkuran dia buat akak lena. ke entah-entah akak pun terdengkur sama?? Ha3 ..

Anna Boleyn berkata...

hoho biasa sangat kak..klu balik kampung tu semua kena tidur kat luar. bermacam-macam bunyian. macam muzik instrumental pon ada. haha

jeBateja berkata...

hik...hik...itu yg menarik...MERIAH di malam hari....ahakz....

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

salam

rindu kat azzey singgah sini dulu....

ingat lagi entry ayu...bahaya tau

http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/11/awas-tidur-berdengkur-bukan-memalukan.html

azieazah berkata...

Orang tidak berdengkur pun, kalu dah penat sangat di siang hari, bila tidur akan berdengkur.
Kata orang kalu nak ngelak dengkur, soh orang tu tidur mengereng..

Tapi skang dah ada ubat, plaster kat hidung supaya tak kuar bunyi dengkur..

simply nana berkata...

salam...k.azzey..nnti datang ke blog saya ya...ade surprise

mummysyafie berkata...

selalu nya orang yang berdengkur ni ada masalah pernafasan..

macam saya ni kalau penat sangat mmg berdengkur jugak..hihih

azzey berkata...

aNaYaNa: mmg kelakor kan bunyi berdengkur ni...

kakchik@ella: haah kan kak......kita pun x tau kita sendiri berdengkur ke tak....heh3...

Anna Boelyn: Bunyi2an yg cam gitu kdg2 wat x leh tido....hu3....

jeBateja: menarik? hu3....sakit telinga adolah!

Siti Ruhayu: Slm Ayu, blk bercuti ek......mesti best kan lama cuti....mmg pnh terbaca masalah berdengkur yg dikatakan penyakit ni.....

aziezah: betul gak tu, klu penat sgt pun blh jd punca tido berdengkur....

mummysyafie: ooo mcm tu ek? may be kot.....

ArELeEz berkata...

entry nie ditujukan khas wat a_bern.. ha3..

azzey berkata...

Areleez: Ha3....klu dia tau komen sah2 dia watchaaaaa kamu sekali! hu3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs