UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 30 November 2010

JANGAN BERTANGGUH.......KAN DAH DISURUH

Pekerjaan bertangguh memang selalunya tak menjadi. Kalau menjadi pun.......takkan 'MENJADI ' seperti yang diinginkan. Ada je yang tak kena.

Kadang2 tak sibuk pun ada orang sker tangguhkan kerja. Dah terbiasa. Bila dah tanguh2 selalu; makin lama makin banyak le jawabnya. Bila dah berlambak atas meja mulalah kepala jadi serabut nak buat sume tu sekaligus.

Ha3........Kan dah selalu diingatkan ; jangan suka bertangguh-tangguh.......Buat kerja tu sungguh-sungguh. Tapi tak juga diamalkan. Kelemahan manusia yang dah terbiasa kannnnnnnn. Memang susah nak ubah yang dah jadi kebiasaan nih! So mulai dari hai ni..........Betulkan yang biasa ; biasakan yang betul hokay!

JANGAN BERTANGGUH LAGI YE!!!

7 ulasan:

amirah berkata...

alamak..terasa terasa..huhu..memang kerja bertangguh ni tak elok sgt2. ngaku

Qaseh dalia adelia berkata...

hehe qaseh pun suke bertangguh emmmmm

LiNda berkata...

ok.. ok ...
kena buat sekarang !

thanks azzey ..

rATu kEBaYA berkata...

adui... toi...toi.. kene batang hidung sendirik... takper ni adalah sebagai teguran.. hehehe

LeeAneem berkata...

tangguh2 nanti lenguh....langsung lebuh....

Cik SHiNJU berkata...

Salam Azzey..

Sikap bertangguh tu kelemahan utama saya gak..
huhuhu..skang ni buat note tampal kat dinding bilik..bgun tido jer nampak note tu dulu..
Alhamdulillah,dh ubah sikit2 pangai buruk tu.. :D

Sharinginfoz berkata...

kadang2 tertangguh tangguh kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs