UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 17 November 2010

KECURIAN BARANG DI R&R DAN SURAU

Baru je balik dari kuar shopping! Heh3.....Best dapat shopping hari raya ni, coz tak berapa ramai orang. Rasa tenang je.........

Keluar pukul 3:30 petang. Tak jauh pun ; Alamanda je....(Alamanda lagi......hu3......) Pusing punya pusing dan makan2.......rupa2nya dah masuk waktu solat.Terus le ke surau yang disediakan. Tempat pun selesa dengan kemudahan berwuduk dan telekung yang disediakan.

Jenguk ke tempat Wudhu'.......ada 2-3 orang tengah ambil Wudhu'. Masih ada tempat yang kosong.......TAPI.........Aku lebih selesa menunggu tempat wudhu' di sebelah tepi sekali coz disediakan tempat meletak beg . Bukan apa.....memang lah surau tempat beribadah.....tapi tak mustahil boleh berlaku 'kehilangan barang' juga......Tu yang kena hati-hati tu!

* Rasa cuak sebab minggu lepas seorang teman telah kehilangan beg tangan semasa singgah di satu R&R.........Kena curi semasa singgah solat!!!

3 ulasan:

imanshah berkata...

mana2 boleh hilang barang sekarang

azzey berkata...

imanshah: itu yg kena sentiasa lebih berhati2 tu......

ArELeEz berkata...

p'curi xkira tempat maa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs