UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 30 November 2010

SURAT PANGGILAN TEMUDUGA.......TERASA DIRI BEGITU BERHARGA

Baru je terima sms from my litle sista.....Areleez. Dia kata ada surat interview untuk aku sampai kat umah my mum di kampung. Jawatan yang berbeza dengan yang aku sandang sekarang ni ........*Hati berbunga ceria coz terasa diri dihargai.......*

Orang kata bila dapat surat interview ni umpama sebelah kaki dah mula melangkah.........50-50.........Memang kerja yang aku minati . Sebelum ni aku pernah rasa tak selesa dengan pekerjaan sekarang ( walaupun kedua2nya dalam sektor government juga....)

Tapi bak kata pepatah ; Alah bisa, tegal biasa. Lama2 aku dah mula serasi di sini. Dah setahun aku bina kehidupan di sini. Baru2 ni pun aku dah terima surat Pengesahan dalam Perkhidmatan. Lagilah terasa dihargai!

Bila ada peluang interview ni .......entahlah...... Aku serahkan pada keadaan. Hanya Dia yang lebih tahu apa yang terbaik untuk aku........Apa2pun aku bersyukur........bahagia.......gembira.........Rezeki itu ada di mana2........

8 ulasan:

Nur Azila Ismail berkata...

good luck akak .

hope u get the position :)

MiYOKO SuKi berkata...

congrats, akak..bukan senang nk dpt keja gomen niii

azzey berkata...

Nur Azila/MiYOKO TACHIBANA: Tq adik berdua! sbb kedua2nya government tu yg serba salah tu. yg ada skrg pun government.....yg dipanggil interview ni pun governmwnt.....anyway thanks again!

Unknown berkata...

azzey/.tahniah..

ayu pulak menitik air mata untuk entry ini..
sangat suka.....


semoga berjaya walau apa yang diceburi,.

azzey berkata...

Citarasa Rinduan: Thanks Ayu! Terharu saya....mungkin ada chemistry di antara kita....:)

Kalamhati berkata...

gud luck azzey!akak tumpang happy..dpt bayangkan cemana perasaan azzey..=)

all de best dear!

ardinihumaira berkata...

tahniah kak :D

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

nanti org emel, ek?! baru balik umah nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs