UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 29 November 2010

ALHAMDULILLAH....SURAT PENGESAHAN DALAM PERKHIDMATAN DAH AKU TERIMA !

Alhamdulillah. Sebelum ni aku pernah citer tentang urusan untuk pengesahan dalam perkhidmatan bagi jawatan aku sekarang ni.

Last week on Friday (26.11.2010)........surat Pengesahan Dalam Perkhidmatan dah sampai ke tangan aku. Gembira tak terkata. Syukur semuanya berjalan lancar.......

Terima kasih untuk kengkawan yang sudi mendoakan semua ni. Terus doakan yang terbaik untuk aku dalam kerjaya aku sekarang ye........:)

8 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,
tahniah!!!! semoga terus berkhidmat dgn ikhlas :D

Gadis Kampung berkata...

tahniah azzey semoga terus kekal...dan cepat2 naik pangkat..amin...

Kak Amy berkata...

salam...

congrats dear..

Zikri Husaini berkata...

tahniah.. moga bertambah rezeki lepas nih...

Redbloodsnow berkata...

Alhamdulillah yang....syukur² :)

BabiesMom berkata...

ALHAMDULILLAH... congrats dear sis... rezeki kamo

eMMe berkata...

tahniah~ Saya menurut perintah sentiasa!
boleh la belanja makan ice cream kan...hehehe...

YUSRI berkata...

tahniah...saya plak tahun depan baru nak sah kot?. Baru nak masuk 3 tahun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs