UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 15 November 2010

PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI......

Mendengar keluhan seorang teman tentang pertukaran rakan baiknya ke tempat lain kerana mengikuti suami. Dia sedih kerana kehilangan seorang rakan yang diistilahkan terlalu rapat dengannya......

Keluhnya.....” Susah nak dapat kawan baik macam dia.....” Aku senyum je sambil nasihatkna dia........Suatu masa dulu ‘kawan baiknya’ itu pun seorang yang asing pada dirinya. Tapi peredaran masa dan pengalaman yang dilalui menjadikan merka semakin rapat.....jadi tak mustahil hubungan yang ‘rapat’ itu juga akan semakin renggang dengan peredaran masa........

Mungkin faham dengan apa yang aku cuba nak beritahu......Dia mengangguk2 dan terus berlalu.......

*Seorang rakan pergi.........masih ramai rakan lain yang ada di sisi.........Yang penting bukakan hati kita untuk semua itu.......Patah tumbuh.......hilang berganti

7 ulasan:

imanshah berkata...

betul2..tapi walau yang tumbuh tak sama ngan yang patah tahu

azzey berkata...

imanshah: betul2....tp memandang kpd kehidupan kena teruskan kannnnnn....:)

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

em...memang sedih bila kehilangan kawan yang terbaik..
Takkan sama dgn yang lain....

Lelaki Ini berkata...

argh!!!!
aku bnci entry nieyh..
buat ak rasa sedih sgt2!!!!
i mish my besh friend so much!!!!
argh!!!!!!!!!!!!

azzey berkata...

Lelaki ini: knp nk benci? sy tak mentioned nama sapa2.....lg pun ni perkongsian semata2....benci tak pe......ada jg yg sker......tq!

♡ Sutera Kasih ♡ berkata...

sorang pegi..ramai lg yg akan dtg..insyaAllah..tp takkan sama :')

azzey berkata...

Sutera Kasih; betul.....x kan sama.....tp kita cuba2 ubati kesedihan tu dgn cuba mulakan persahabatan dgn rakan2 lain yg masih ada disekeliling kita kannnnnnn.....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs