UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 26 November 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

Beselah bila BW ni mesti banayak perkara2 baru yang kita jumpa. Terbaru SEGMEN SAYA SUKA BLOG AWAK LA ! yang dibuat oleh blogger otai ; ben ashaari.

Tak nak lepas peluang. Aku pun join segmen ni. Tak susah pun. Hasilnya pun positif........ (daripada feedback blogger yang dah join). Tak salah mencuba kannnnnn........

So, nak citer sikit tentang 5 blog yang aku sker baca dan mesti singgah setiapkali BW( Bukan maknanya blog2 lain aku tak sker ; sekadar menepati syarat segmen ni yang nak kita pilih 5 blog sahaja)

  1. BLOG ARDINIHUMAIRA - Aku sker sebab banyak info yang boleh aku pelajari dan dia salah seorang blogger yang agak rapat dan semacam ada satu chemistry walau kami tak pernah berjumpa
  2. BLOG SHARING IS POWER - Aku sker blog ni sebab penuh dengan info semasa dan juga tuan punya blog yang tak lokek berkongsi pendapat setiapkali diajukan pertanyaan. Agak misteri sebab aku tak pernah kenal wajahnya coz Sharinginfoz ni agak low profile.....hi3......
  3. BLOG SEKADAR BERKONGSI - Selain dari 2 blog di atas ; eelobor juga salah seorang blogger yang setia berkunjung ke blog aku dan sering meninggalkan komen. Kira mereka2 ni jadi pembakar semangat aku dalam dunia blog!
  4. BLOG BILA ARELEEZ BERBICARA TANPA SUARA - Aku sker blog 'minah' sorang ni coz dialah cifu pertama aku dalam dunia blogger dan dia juga yang banyak tolong aku tentang hal2 yang aku tak faham esp tentang Nuffnang. And one more thing.....she was my litle sista!Bila baca blog dia ; aku pun dapat tau khabar family di kampung.
  5. BLOG CITARASA RINDUAN - Aku sker blog ni sebab tuan punya blog was really gud in cooking! Dan dia juga salah seorang pengunjung setia blog aku.......
Segmen ni aku dapat tau masa BW ke blog ben tadi......

Tapi yang pastinya aku sker semua blog yang jadi follower aku atau pun yang aku sendiri follow dan semua yang pernah aku singgah sehingga ke hari ni. REALLY APPRECIATED ALL OF YOU & THANKS A LOT !!!

16 ulasan:

Ati Masrif berkata...

kita pun teringin nak join gak
maybe mlm2 sikit baru leh buat karangan ni..hehe

My Little Diary berkata...

salam,
wah!!! menarik ni...hehe

Nur Azila Ismail berkata...

blog no 5 tu zila pon ske . owner sgt baik :)

eelobor berkata...

thanx azzey....

Sharinginfoz berkata...

thanks azzey, memang saya suka juga datang sini.... sama-sama kita kongsi tambah ilmu kan, berblogging bukan sekadar suka-suka kan

azieazah berkata...

Tahniah kepada semua blogger yang tersenarai...

Hebat...!
Blog AZZEY pun best gak.

MiYOKO SuKi berkata...

sumenye hebat2 belaka...:)

shahazrin berkata...

salam..terjah dari blog BA

nur berkata...

wah.. nak kena join gak ni

Tanpa Nama berkata...

Wah tahniah kpd sume bloggers di atas!

Ainismaira berkata...

1st time here..salam perkenalan :)

Unknown berkata...

azzey..

walaupun ayu masih dalam mood penat...drive seharian dengan mengantuk yang amat..tetap mengunjungi blog kamu

terima kasih sebab suka blog citarasa rinduan...saya pun suka3x....blog azzey

siMpLY nana berkata...

gud luck k.azzey

Kakak Cashier berkata...

Blog ni bagus lah,simple dan cute.

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

mengapa saya di tangga ke-4? tsk3..

Muhammad berkata...

saya pun suka blog awak..sudi2 laaa singgah blog saya..

semua boleh join...saya bangga menjadi blogger malaysia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs