UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 23 November 2010

AKU GUNA BAHASA ISYARAT BOLEH?

Pernah dengar 'body language' tak? Atau 'bahasa badan' dalam Bahasa Melayunya. Atau pun bahasa isyarat.....heh3....*sama ke?*..........Tak kisahlah, cuma kalau untuk seketika ni aku nak guna bahasa2 ni sume boleh tak?

Ramai kengkawan tegur....ajak minumlah, tanya sihat ke tak, dah minum ke belum, lama tak nampak......tapi aku malas nak menjawab, sebab ULCER masih bermaharajalela!!! Hadoiyaiiiiii!!!!!!!!!!

So, boleh ke tak nih?

6 ulasan:

Kalamhati berkata...

boleh2!..hehe ciannyee..takpun tulis kt kertas je..depa tanya azzey tulis..huhu

My Little Diary berkata...

salam,
hehe... bole ajer...

ila haron berkata...

tulis di kertas...

"saya tidak boleh bercakap..sebab takut anda semua di terkena virus lembu giler"

gantung di leher..semasa di ofis...

hehheehhe..jokes...

azzey berkata...

Kalam hati: idea yg bernas gak tu....:)

My Litle Diary: slm juga....he3...

ila haron: uiks! serius sgt tu.....

ardinihumaira berkata...

moga cepat sembuh kak! :)

ArELeEz berkata...

xaci!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs