UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 24 November 2010

TAKKAN NAK SENYUM DAN SENGIH TAK BERTEMPAT .......

Cukup tak suka bila ada yang menegur......."Serius je muka.....senyumle sikit"

Memang le aku frontliner. Tapi takkan bila aku tengah mengadap komputer wat kerja pun aku nak sengihkan juga mulut aku nih! Takkan aku nak bukak mulut aku besor2 tunjuk gigi plak ketawa berdekah2! Dan takkan aku nak senyum2 kambing all the time!!! Huh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hape la punya statement. Senyum mestilah bertempat. Nanti dikata orang giler plak.........

Bior le, malas nak layan. Hati orang ni bukan boleh nak diambik kira semua. Hati kita pun nak jaga juga.....:)

12 ulasan:

sarah-najwan berkata...

betul..senyum ala-ala gitu..barulah mood sentiasa ceria...senyum bole pahala..banyak kategori senyumkan..

senyum itu sedekah..tapi macam awak cakap..biarlah bertempat..

smile..:)

My Little Diary berkata...

salam,
sayang azzey.... tersenyum saya baca entry awak ni... ni bukan kira giler tau, saya terhibur ni... hehe

adenium berkata...

ok gak kengkadang kalau sengih senyum depan pc.... dah.. dok baca mende lawak.. hehehe

azzey berkata...

sarah-najwan: tulah...tp org tu yg x fhm konsep senyum sebenornya...huh!

My Litle Diary: saya pun tgh senyum ni bl baca entry sendiri...rs nak gelak pon ada....ha3...

sW33tdARLiNG berkata...

hhehehe.. sajer jer tu naktegur... agaknya takde modal lain nak usik2... kata orang tua2 berbahasa basi...

sw33tdarling.com

IMANSHAH berkata...

saya suka senyum..nak saya senyum kat awak??

Kik0 ♥ QiLaH berkata...

rambut sama itam,
ati lain2 yedak? :D

Weeda berkata...

betul tu kak..

nanti kalau kita asyik senyum org ckp lain pulak..

weeda kan pernah hari tu weeda senyum sebab baca blog, pastu tiba2 ada kawan cakap 'sengih sengih..ntah apa-apa'

geram..

takpe kak..kita buat la apa2 untuk diri kita je..kalau nak ikutkan orang lain memang takda yang puas hati...

BERT berkata...

cam samer je jawatan kite ni kak hehe

eelobor berkata...

kalu senyum sorang2 depan pc tu mesti baca komen2 yg kelakar kan...hihihihi

ardinihumaira berkata...

:D dni ngah senyum ni kak

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

cer try way senyum2 unta lak. xpun, senyum2 lembu ke.. mane tau, lagik cantik, menarik, kebabom! ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs