UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 13 November 2010

BETUL KE PELUANG TERBAIK CUMA SEKALI ?

Orang kata peluang yang terbaik tu datang cuma sekali........TAPI

Macam mana pula dengan orang yang pandai cari peluang setelah terlepas peluang berkali-kali?

* Tengah berfikir -fikir ni........


13 ulasan:

jeBateja berkata...

peluang selalu dtg...yg terbaik tu bila kita mmg menantikan nya...atau memerlukan peluang tersebut...ahakz

eelobor berkata...

kalau datang rembat jer, jangan di pikir lagi. hihihi

simply nana berkata...

kekadang kite x prasan ape yang kita nak sebenarnya.bile pada satu saat,br terfikir utk merebutnya tp pada ketika itu peluang tu dh jauh tinggalkan kite...tp Allah selalu menyuruh kite berusaha dan setiap apa yg berlaku itu ada hikmahnya...mungkin lebih baik...wallahualam...

amalhaj berkata...

salam ziarah kejap je.... idak usah nenggek ayo. len kali teman ziarah lagi..... salam.

noor afzan berkata...

peluang dah ada grab je azzey..=)

zacky ~786~ berkata...

i agree with cik nana..~

azieazah berkata...

Selagi bernama peluang, tetapi perkara yang baik, sekali terlepas peluang, pasti harus nak buat lebih baik di peluang yg lain pula.

nurayunni berkata...

btl...peluang hnye skali...

relevan berkata...

Sambar peluang yang ada..peluang yang terlepas...nak buat guane dah kan..

fara berkata...

tandanya org mcmtu sgt bijak! :)

Yuni Aisyah berkata...

gagal sekali bkn bermakna gagal selamanya...sekali terlepas peluang cube belajar mencari peluang yg lain...jika gagal lg cari lg n cari sehingga dpt...dan insyaALLAH peluang yg dpt dgn usaha sendiri adlh yg pling baik...org seperti itu akan berjaya dlm hidupnya x kiralah dia dicampak kemana pon...:)

azzey berkata...

amalhaj: he3.....ate teman sker beebnor klu ada yg dtg betenggek....he3......dtg le lg, x susah mana pon nenggek ayor tu.....hu3.....nt teman ziarah blog mike ye......tq!

ardinihumaira berkata...

InsyaAllah ada peluang untuk kita. berusaha yang penting!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs