UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 23 November 2010

PRESSIE FOR MY SIFU ........


Just nak citer yang pressie ni khas untuk seseorang yang bergelar SIFU kepada aku dalam blogger's world nih. Becoz of her ( ayat mengampu nih......heh3....), aku terpanggil nak wat blog sendiri. Dan dia banyak tolong aku hal2 yang aku tak berapa tau (Memang tak tau pun....hu3....) esp bab2 yang kait-mengait dengan Nuffnang.......

Dialah my Litle Sista ; Areleez. Kalau dulu aku sker baca blog dia. Coz aku dok jauh dari family, so bila baca blog dia taule aku serba sikit tentang khabar family kat kampung tu.......

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

Tat ta raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................

~ Purse kaler purpel untuk minah sorang ni. Aku pilih purple coz dia sker kaler purple!!!

P/S: Aku dah bagi kat dia masa balik kampung hari raya haji baru2 ni......:)

9 ulasan:

ardinihumaira berkata...

wah.. comelnye :D

Unknown berkata...

peh.. best giler...

amirah berkata...

bestnya...murah rezeki

Misz-ella berkata...

sweetnya ..

azimask berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
azimask berkata...

wahhh

mau juga ..
birthday is coming also.. :D

hehehe

salam kenal.. :D

// klik sinie jom ke blog mimie azimask untuk entry baru :D ... //

Unknown berkata...

apa link blog kak azzey tu>

azzey berkata...

Siti Ruhayu: Adik bongsu saya le Ayu....:) Ayu klik je kat nama dia tu......x dpt ek? cuba address cam kat bawah nih....tq Ayu!

http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

wah! bangganyeee..! bangga2! ahaks3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs