UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 30 November 2010

SIBUK ....UPDATE BLOG

Hari ni memang busy. Masih ada member yang MC. Tapi tetap 'curi' update blog! .....* Tapi keja tetap jalan tau.....*. Kan aku selalu cakap ; utamakan yang utama.


Sambil2 tu terfikir menu nak masak untuk malam ni......Rasa2nya masak lemak taugeh , ikan kembung bercili dan ikan goreng.....

8 ulasan:

MiYOKO TACHIBANA berkata...

bz pun still bole update blog lg ye...

sempat lagi pk menu makan mlm ye.. :)

imanshah berkata...

hebat2

fairusmamat berkata...

Ya betul.. Utamakan yang utama.

nur berkata...

rajinla azzey ni.. sempat lak tu
ALL IN ONE

Citarasa Rinduan berkata...

AZZEY...AWAK MMG HEBAT

eelobor berkata...

azzey sekarang dah jauh maju ke depan. dah ramai followers dia skrg melebihi saya.

azzey berkata...

MiYOKO TACHIBANA/imanshah/fairusmamat/nur/Siti Rohayu/eelobor: really apppreciated all of u! Kawan2 sume byk memotivasikan saya dlm meneruskan blog ni! Terima kasih yang tak terhingga.......

zulkbo berkata...

salam..
alhamdulillah..
utamakan yang penting dulu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs