UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 25 November 2010

HIDUP INI HANYA PINJAMAN .....AISHAH KENANGAN TERINDAH

Sesungguhnya hidup ini hanya pinjaman dari-Nya. Nyawa kita bila2 masa boleh diambil semula. Rasa sebak......sayu dan insaf bila terbaca berita pemergian salah seorang blogger ; AISHAH yang memiliki bayi kembar 3. Beliau telah kembali ke Rahmatullah pada 22.11.2010 yang lalu kerana terjatuh di bilik air.

Aku pernah juga menjengah ke blog aruah. Sker tengok wajah2 comel bayi kembar aruah . Tak sangka sungguh dengan berita ni.

Al-Fatihah untuk aruah. Semoga roh beliau ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.Amin......

P/S: Terus aku terkenangkan orang2 yang tersayang. Ya Allah panjangkan lah usia ku dan lindungi lah diriku dan orang2 di sekeliling ku semuanya. Amin....

8 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam...
al-fatihah buat aishah, & takziah buat keluarganya

eelobor berkata...

Al-fatihah & salam takziah buat kelaurga arwah

NcekYus berkata...

al-fatihah...

ArELeEz berkata...

al-fatihah..

ciK mOt ©™ berkata...

alfatihah ...
sian kat anak2 dia...kecik lagi dah kehilangan ibu...besar sungguh dugaan ini...

HonEyBuNNy berkata...

al-fatihah...

nur berkata...

takziah.. semalam pun ada baca gak pasal ni azzey
ALL IN ONE

amirah berkata...

takziah untuk keluarga arwah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs