UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 16 November 2010

KENAPA.....TAK BOLEH CUTI KE?

Tengah aku sibuk buat kerja-kerja kat office ….(sambil tersengguk2 sebab mengantuk dan boring juga……hu3…) , sorang member bertanya…..berapa lama aku cuti dan bila balik kampung.

Aku cakap hari raya tak balik….Hari Khamis baru balik. Tapi stil amik cuti……..Then dia kata …..”Buat apa amik cuti kalau tak balik kampung?”…..

Malas akau nak balas balik. Cuma sambil tersenguk2 tu…..dalam hati berkata2 juga “ Takkan kalau tak balik kampung, tak perlu cuti. Hari Raya mesti nak kat umah……kebiasaanya kannnnnnn…..Lagipun aku punya cuti…aku punya pilihanlah!.....Hu3…..Macam2 hal lah………

5 ulasan:

Weeda berkata...

weeda sepatutnya cuti hari ni..tapi cuti kena tarik..iskk

syazana amira berkata...

huh.. abaikan mereka.. nyibuk ja.. suka ati owg nak balik kg ke xnak.. huhu..

*selalu sgt kena cmni*

velasrizal berkata...

nape raya haji sekrang ni sari je cuti..xpuas hati btol..

Blog AkU dAn SeSuAtU Diciplak ?

Unknown berkata...

haha...yg penting saya cuti sbulan..jgn jelous taw kak azzey..hehe

Rinna berkata...

Lorr nak cuti pun x boleh ker.. adess ada gak org gini ekk.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs