UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 22 November 2010

ARAHAN BERKURSUS

Pagi ni ketibaan aku ke office (chewwahhhhhhhhhhh....) disambut dengan sepucuk surat arahan berkursus pada 3 - 6.12.2010 nih! Means, next week la......... di Melaka.

Kursus lagi. Tapi dah arahan kannnnnn, plus tanggungjawab juga, so ikut je lah. Tentang Komunikasi dan penampilan diri. Dah banyak kali aku pegi kursus yang macam ni. Tak rugi. Banyak ilmu boleh dipelajari.

Sekali belajar kita boleh lupa....Kalau dah banyak kali belajar, takkan satu benda pun kita tak oleh ingat kannnnn.........

* Kalaulah aku boleh jumpa kengkawan blogger yang ada di Melaka........Tapi tak mungkin coz jadual yang agak padat.......hu3......

8 ulasan:

Zuewairy berkata...

selamat berkursus utk azzey

Ceritera Lelaki Pot Pet

rATu kEBaYA berkata...

selamat berkurus..

aliesha kirana berkata...

selamat berkursus..heheeheh~

noor berkata...

azzey : slmt bkursus bestnyer lah dpt kursus 'penampilan diri'..nanti share ek hihihi

azzey berkata...

Zuewairy: thanks yeah!

rATu kEBaYA: TQ!

aliesha kirana: time kasih byk2!

noor: wokay......blh saja....

Redbloodsnow berkata...

BEST NYERR KERJA ADE GI KURSUS BAGAI TAW. MCM ZIE NIH 2 TAUN SEKALI MERASA BERKURSUS. ITU PUN
KAT AREA KUCHING.PUII...HEHE

ardinihumaira berkata...

bestnye g melaka.. banyak tempat menarik tu kak :D

ArELeEz berkata...

try la survey2 tempat best. kot2 la ade rejeki kite nak wat family vacation kat melaka lak pasnie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs