UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 16 November 2010

SILKY WHITE LIGHTENING 2-WAY FOUNDATION FROM SILKYGIRL


Kalau sebelum ni aku suka cuba Blushernya......Kali ni aku nak cuba compact powdernya plak. Aku pilih Silky White Lightening 2-Way Foundation with SPF 15 & Vitamin E @ RM36.90. Ada Vitamin E tu yang bagus tu........Bagus untuk kulit!

Aku pilih colour 03 Medium. Tak terlampau cerah dan terlampau gelap.......Sedang elok le tu.......:)

7 ulasan:

wahida berkata...

selamat hari raya azzey...berhati2 di jalan raya yer...

ardinihumaira berkata...

dni kan ada masalah tak reti pilih warna bedak. hu nak try lah warna medium ni

sahromnasrudin berkata...

apa kelebihannya???

eMMe berkata...

azzey biasa pakai silkygirl yea...sesuai dgn kulit muke, Okey la tu kan...

eelobor berkata...

pakai bedak sejuk jer...hihihihi

azzey berkata...

shahromnasruddin: uiks! asyik tanya kelebihan je cam entry buah anggur ari tu pun sy x jwb lagi...heh3.....suruh le wife awak cuba dulu.....tau le kelebihannya. yg pasti saya suka SilkyWhite ni.....:)

ArELeEz berkata...

pixy jer la kot. sbb murah! heh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs