UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 24 November 2010

SABARLAH WAHAI PEMANDU.....KES DERA LAGI

Sikap tak sabar tak bawak untung pun. Paling teruk buat orang menyampah je. Ni tentang sikap tak sabar sorang pemandu yang aku jumpa pagi ni. Tak sabar2 nak potong keta aku. Macam lah jalan raya tu tempat dia sorang2.

Jalan tu sempit, dah tu ada simpang pulak kat depan. Aku ni ingat lagi apa yang aku belajar masa kat sekolah memandu dulu...........Agaknya dia dah hilang ingatan kot! Biorle dia dengan sikap angkuhnya terus kannnnnnnn.......

Malas nak fikir orang 'ego' cam gitu. Dah bese jumpa pemandu yang tak berhemah nih!Baik layan Utusan online.......Sedih baca berita tentang 2 beradik didera kekasih ibu mereka ; dicucuh dengan rokok sejak hampir setahun lalu. Sampai hatinya manusia berkelakuan kejam macam tu! Nak tau kisahnya, baca di sini - Utusan

* Kadang2 cinta membuat hati jadi buta!!!

7 ulasan:

ardinihumaira berkata...

Astaghfirullahal'azim.. sampai hati kekasih ibu mereka... ibu mereka pun nak juga kat kekasih yang 'gila' cemtu. hu

Ati Masrif berkata...

sekarang ni dah byk kes ibu-ibu bodoh yg lupa diri bila dah berkasih...meluatttt

ciK mOt ©™ berkata...

kekasih ibu mereka tiada peri kemanusiaan...
hurmmm...

salam azzey...
rajin tul azzey komen seme n3 cikmot ni...haihh...segan sungguh

azzey berkata...

ardinihumaira: tulah dni....buta hati krn cinta 'gila'!

Ati masrif: lbh mengutamakan nafsu & perasaan sendiri dpd t/jwb hakiki! geram!!!

cik mot: mmg kejam kan!

p/s: x pe, sy sker BW & berkawan...:)....tq juga!

.cik yaya. berkata...

sabarlah ye azzey..hehe

salam, jom meriahkan giveaway pertama yaya http://princessyayah89.blogspot.com/2010/11/1-st-giveaway-chronicles-of-yaya.html

Deqna berkata...

hari ni pun tah nape saya pun berjumpa dengan ramai org yg tak menyabar, nak kuar tren main tolak2, nak masukkan tiket kat gate pun main rebut2.. adoi memang tak paham..

ArELeEz berkata...

mak bdk tu pun ngok-ngek! macam la xnampak kesan2 dera tu kat badan anak. nak jugak lagik b'boyprenkan mangkok ayun camtu! isk3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs