UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 22 November 2010

ZAMAN SPM ........

Minggu exam untuk pelajar2 SPM & STPM (Sepertimana yang aku dengar pagi tadi dalam radio...). Mengingatkan aku pada zaman menduduki SPM 16 tahun dulu.........

Memang nervous saat melangkahkan kaki kali pertama ke dewan peperiksaan. Kalau boleh semua doa nak dibaca masa tu. Ada yang 2-3 kali keluar masuk tandas ! Ha3.......Tapi itu bukan aku hokay.......

Nervous punya pasal sampai ada satu hari tu aku termimpi yang aku terlewat masuk ke dewan peperiksaan! Rupa2nya aku tertido di beranda rumah ..........Hu3...........

Tapi kenangan tu dah lama berlalu. Untuk semua yang menduduki peperiksaan atau ujian.....Semoga berjaya dengan cemerlang!

* Harap2 ujian dalam kehidupan pun dapat kita atasi dengan cemerlang!

7 ulasan:

Nur Azila Ismail berkata...

tq akak !

LYaFRINA berkata...

SPM

S- Satu
P- Penantian
M- Menyiksakan

azzey berkata...

Nur Azila: u r most welcome dik! Do the best yeah!

LYaFRINA: HA3......Mmg tepat sekali!

Redbloodsnow berkata...

SAAT² NERVOUS GILER DLM KEHIDUPAN TUH...HEHE

ardinihumaira berkata...

risau dni.. besok paper bm.. adik dni spm.. hu

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

aah. spm la exam yg paling org xwell-prepared. sib baik zmn campus dah insap. klu x.. isk3..

azzey berkata...

Redbloodsnow: betul tu yunk! sib baik x giler betul. hu3....

ardinihumaira: mudah2an dia berjaya buat yg terbaik! amin....

Areleez: hu3....sib baik x kantoi kannn....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs