UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 22 November 2010

DIAMKU BERSEBAB........

Bukannya aku sombong

Bukannya aku sengaja nak mendiamkan diri

Bukannya aku dah berubah sikap

Bukannya aku dah bosan dengan kengkawan yang ada di sekeliling aku

Bukan juga aku nak jadi Perempuan Melayu Terakhir ......Yang bercakap bila perlu je.......hu3......

TAPI........

Kerana mulutku yang tengah ULCER ni........

Aku terpaksa buat semua tu !!! Hadoiyai!!!!!!!!!!!!!!!!

P/S: Bilalah nak baik ulcer ni. Dah sapu ubat. Dah tenyeh garam ......masih gak 'stay' kat mulut aku ni....hu3.....

6 ulasan:

Shafa berkata...

kurang minum air la tu kot...

Weeda berkata...

weeda pun selalu kena ulcer kak..letak bonjela..pedih2 sampai berdesing otak..

eelobor berkata...

hehehehe...nasib baik menaip pakai jari

ardinihumaira berkata...

dni diam sebab banyak test dan esemen. hu semoga cepat sembuh kak

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

asik kene ulcer jer..! kene mandi munge bwh jambatan nih! ha3..

azzey berkata...

Shafa: may be gak..kdg2 lupa!

Weeda; Akak slalu letak oral aid!

eelobor: tulah tu....klu pakai mulut mau ada yg meroyan kot....ha3....

ardinihumaira: tq dni!

Areleez: hape kelas bwh jambatan.....kat KLCC lah best! hu3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs