UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 7 November 2010

LEMAS SELEPAS SELAMATKAN ISTERI

Kisah sepasang suami isteri yang pernah kita dengar sanggup berjanji sehidup semati......sanggup berkorban apa saja, harta atau pun nyawa.

Seperti kisah seorang suami ini, yang kehilangan nyawanya sendiri selepas menyelamatkan si isteri dari lemas. Kisah sedih pasangan yang baru mendirikan rumahtangga pada 9 Oktober lalu boleh dibaca selanjutnya di sini – KOSMO.




~ Norfaridah (dua dari kiri) tidak dapat menahan kesedihan, ketika menunggu jenazah suaminya, Mohd Hazrul (gambar kecil) di HTAA, Kuantan semalam - foto dari KOSMO



13 ulasan:

velasrizal berkata...

kesian kan.. baru je kawen tu..

Zip Bed : Bagi Mereka Yang Malas Mengemas Katil

Shu Shinju berkata...

alfatihah....

eelobor berkata...

a'ah, ada gak baca pagi tadi. dah takdir...

imanshah berkata...

sedih nya

y@n@ M!B berkata...

dah mmg ajal dia tu..innalillah~


salam kenal juga ^_^

jeBateja berkata...

sian dia...dah di takdir mcm tu...tapi..asbennya hero sepanjang hayat arrrr

Anna Boleyn berkata...

sedihnya. kasih seorang suami. dah la baru kawen. huhu

Azuan berkata...

baru aje sebulan..kesian..huhu

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

Kesiannye..jodoh dorg x panjang..
Semoga isterinya tabah menghadapi ujian ALLAH ini..

- zuriey - berkata...

pengorbanan seorang suami..sedih gak tgok sebab baru je kahwin

ardinihumaira berkata...

dugaan buat beliau..
rasa sayu juga...
semoga beliau tabah menghadapi dugaan ini. berat mata memandang, beart lagi bahu yg memikul. Al-Fatihah

Redbloodsnow berkata...

KESIAN KAN. AKU ADE TGK KISAH NIH KAT BULLETIN UTAMA TV3. KLO ZIE DITMPT WIFE TUH KAN...SURE NYESAL GILER KAN :(

TP PE LEH WAT, AJAL MAUT DI TGN ALLAH SWT. SEMOGA ROH SUAMINYA BERADA DI DLMGOLONGAN YG BERIMAN..AMIN. AL-FATIHAH WAT ARWAH

ArELeEz berkata...

malang xb'bau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs