UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 16 November 2010

JAWI BURU PAK HASHIM?

KUALA LUMPUR - Dalang sindiket jurunikah palsu dikenali sebagai Pak Hashim yang terlepas dalam serbuan oleh anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di Pantai Dalam di sini kelmarin akan terus diburu sehingga dia ditangkap.

Menurut sumber, bagi membantu usaha menangkapnya, Jawi memerlukan kerjasama dan maklumat daripada orang awam bagi mempercepatkan tangkapan ke atas Pak Hashim.

"Kepada sesiapa yang mengenali atau mempunyai maklumat mengenai Pak Hashim sila salurkan ke Jawi bagi membantu siasatan.

"Maklumat yang disalurkan amat penting dan berguna kepada pihak kami dalam menjalankan usaha memburu individu licik seperti itu," katanya kepada Kosmo! semalam.

* Sumber : KOSMO

Semua pun nak dipalsukan sekarang ni....macam2 hal!

6 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Jom sama-sama carik Pak Hashim. Hehe ..

Shaheila Alan berkata...

thanx folo me :)
btw, boleh pulak jadi jrunikah..sah ke nikah mcm ni?

mia berkata...

huhuhu..kena cari btol3 imam nk nikah ni...senang-senang suruh iman muda..aceshh

ctpayong berkata...

nak kira macam mana nikah tu nnt. sah/tidak sah. aduhai..makin ramai anak l@#r nikah yg tak disengajakan. boleh ke gitu..."tak disengajakan"..melampau sudah.

mekchu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mekchu berkata...

guna lah friend finder.. hehehe.. mana lah pak hashim ni nyorok kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs