UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 16 November 2010

YEAY –YEAY! NAK CUTI….

Alhamdulillah…..baru lepas ‘berehat sebentar’ sengan secawan Nescafe & 2 keping biskut….Relax sikit rasanya…….

Sementara nak tunggu masa balik (tak sabor nak balik , coz nak cuti lama…..3-4 hari….hu3)…jari terus ligat menaip apa yang patut…..

Sebenarnya rasa lambat sangat jam tu ke pukul 4:30 petang….Aku dah tak sabar nak balik…..Demam raya ni……:)

12 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Tgk azzey dulu sblm balik. sok-sok kakchik rindu la kat ko nih, hehe ..

Gadis Kampung berkata...

saya nak bg kad raya utk awak..nanti ambik ye

kak ina kl berkata...

salam ziarah dari akak. kalau nak oder hantar email kat akak yer..roslana_06@yahoo.com.my

nurkass berkata...

amboiiiii pn azzey kita nih..
punyelah tak sabar nak balik..

Sharinginfoz berkata...

selamat hari raya dan bercuti ya

ila haron berkata...

nice blog!!!...
simple tapi padat....sukeeee....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

balik kampung jangan lama lama karang bersawang blog ni

HonEyBuNNy berkata...

salam aidil adha....selamat bercuti...

relevan berkata...

Salam aidil adha Azzey..

sWeEtdARLiNG berkata...

yeaaaay cuti lama jugeeek..! selamat hari raya yaa...! jangan lupa berkunjung ke blog saya tuk ucapan hari raya kat sana esok


sw33tdarling.com

azieazah berkata...

Amboiiii.. eksyen nyer diaaaa.. hahahaha

Selamat menyambut Aidil Adha AZZEY, moga raya kali ini lebih bermakna dan menceriakan...

ardinihumaira berkata...

salam aidiladha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs