UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 4 November 2010

SATU MASA ; PELBAGAI SOALAN

Tension tak bila dalam satu-satu masa tu bertubi-tubi soalan diajukan kepada kita ; especially frontliner macam aku. Kadang-kadang soalan-soalan tu datang dari orang yang sama. Bukan dia tak nampak yang kita ni tengah terkial-kial menjawab soalan pertama dia atau pun tengah buat keja.

Kadang-kadang situasi yang sama bila kita berdepan dengan kawan-kawan yang bese kita jumpa. Macam-macam soalan ditanya. Sampai kita tak tau nak jawab mana satu.

Nanti kalau diam je pun ......just kata sume no komen ; kata kita cam tak de perasaan plak. Susah betul kannnnnn.......Atau pun amik jalan mudah jawab je.........'Entah!' Ha3......Abis citer!!!

3 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

haaa zie sgt menyampah taw if org tanye zie bertubi². rase cam nakkkkkk aje tapak kaki kat perut die, huh :P

ardinihumaira berkata...

dni geram gak orang tanya macam2... huhu

ArELeEz berkata...

klu jwb 'no komen', aci x? he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs