UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 4 November 2010

DI SITU JUGA TEMPAT YANG JADI FAVOURITE !

Gerai-gerai menjual goreng pisang, keropok lekor, kuih-muih dan pelbagai jenis air adalah pemandangan bese di petang hari. Itulah salah satu cara menambahkan pendapatan bagi orang kita.

Dan senario 'orang-orang tertentu' yang sker meletakkan/parking keta betul-betul di hadapan gerai-gerai berkenaan juga adalah senario bese......tetapi agak menyakitkan hati kita yang memandang. Yelah, kita ni pun pelanggan juga kepada gera-gerai berkenaan.....tapi kalau dah keta parking kat situ, kan ke susah pergerakan pelanggan-pelanggan yang lain untuk memilih juadah yang ada.

Lagi satu hal, kadang-kadang dengan muka slumberland nya, tuan tanah kedaung yang punya keta boleh dengan gaya sempoi sembang-sembang kosong lagi dengan kawan-kawannya yang berdiri di luar keta!

Bukanle ada inisiatif nak alihkan keta tu......dah nampak sangat mengganggu laluan.....tapi dia makin baekkkkkkkk punya lepak dalam keta sambil tunggu wife/anaknya beli kuih kat gerai-gerai tu! Huh!!!

Sikap yang susah nak diubah.......situ juga tempat favourite dia nak parking keta!

5 ulasan:

mummysyafie berkata...

mesti yang punya kereta mewah parking kat tempat gerai tu kan. hihihi..beli cucur sambil show off keta besar.

kakchik@ella berkata...

hahaha .. manusia. mcm-mcm gaya. mcm-mcm ada. sabar je lah.

Pencacai Alim berkata...

mereka ini mcm2 hal

einaz shah rizal thomas berkata...

ting.tong
hey,hey..
haiy to owner belog.
singgap sini jap boley kan.?

love einaz!

ardinihumaira berkata...

meh dni honkan nak tak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs