UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 6 November 2010

PENGISYTIHARAN HARI RAYA AIDILADHA

Baru je lepas tengok pengisytiharan Hari Raya Aidiladha kat TV. Insyaallah kita akan menyambut Hari raya Aidiladha pada 17 November 2010 ini ; hari Rabu.

Rasa baru je buat persiapan nak sambut Hari Raya Puasa, ni dah nak sambut Hari Raya Haji pulak. Tak terasa je masa berlalu. Mesti ada yang dah berkira-kira nak ambil cuti untuk hari raya haji ni. Aku pun tak apply lagi. tapi rasanya tak ambil cuti yang lama. Balance cuti pun tinggal sikit je.

Apa-apa pun selamat membuat persiapan menyambut Hari Raya Haji.

6 ulasan:

Izatie berkata...

Wah xsabar nye nak raya!!! :)

mzhany berkata...

rasa mcm awal je pengumuman raya nih...huhu lagi 10hari dah umum...

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

makin dekat tarikh raya haji..

makin seram diri ini...maklumlah kenduri kawin adik bungsu ayu....agak risau nie

eelobor berkata...

saya gak sedih, lum tahu lg dapat balik ke tidak kerana masalah logistik

ArELeEz berkata...

woot2! amik coti bile?

azzey berkata...

Areleez: ikut sker je nk cuti.....ha3.....x tau lg. tp apply 1-2 hr kot rasanya.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs