UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 6 November 2010

JOGGING KAT HIGHWAY? WAKTU MALAM?

Malam ni makan kat luar.Temankan my hubby yang tak sihat ; dia teringin nak makan Sup Ekor. Bukan tak de Sup Ekor dekat-dekat rumah aku ni.....tapi dekat Batu 9, Hulu Langat tu juga yang sedap!

On the way balik ; lepas Tol Batu 11, Cheras nampak sorang guy ni tengah jogging. Kat highway waktu2 malam pulak tu! Aku pulak yang risau!

Bukan apa, jogging tu bagus......tapi macam tak kena dengan tempat dan masa........Nanti lemak-lemak belum sempat hilang.......duit pulak yang melayang!......Kalau kena samun.......ngeeeeee, takut!!!

10 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

itu hantwo ker??? huhuhuh

Sharinginfoz berkata...

kalau badan tak sihat sup ni bagus panas2 kan

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

eik...

haiway? jogging? sure ada something wrong...adeh..

kakchik@ella berkata...

Ish .. tak penah dgr la org jogging kat hway. pelik!!

HonEyBuNNy berkata...

ngeh3...takotnya...berani toi org tu..n pelik pun ada...huwawwaw

soffya cik bulan berkata...

salam ziarah blik..

dik, tudung tu rm35. bulih tgk kat blogshop akak, dan pages SOFFYA ESHOPE kat fb. ada byk lagi kaler.sume tu available sbb akak baru restock td..:)

jeBateja berkata...

uik....itu bukan nak jogging...itu pekerja tol tercicir duit kutipan tol...tgh dok carik balik lah tu...ahakz

eelobor berkata...

jangan tegur.....hihihihi

ArELeEz berkata...

ntah2 bkn org tuh! ngeeeeeee........

ardinihumaira berkata...

dni joging dalam umah kak hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs