UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 7 November 2010

PELBAGAI JENIS ROTI ; PELBAGAI JENIS PILIHAN

Ramai orang suka makan roti. Macam-macam jenis roti. Aku pun tak terkecuali. Kalau singgah kedai roti.....mesti ada 1-2 jenis yang aku beli.

Ada yang suka roti kosong.......ada yang suka ada perasa.........ada yang suka ada inti kat dalamnya......Masing-masing ada pilihan masing-masing. Tak kisah lah, roti jenis apa pun ; yang penting boleh mengenyangkan.

Macam pilihan dalam kehidupan seharian........Dalam memilih kerja......memilih jenama pakaian.....memilih kawan. Banyak pilihan. Pilih saja mana yang berkenan. tapi, PASTIKAN dengan satu matlamat..........kebahagiaan. Macam pilih-pilih roti ; yang penting halal dan mengenyangkan!

8 ulasan:

TiKa LEh berkata...

pilihlah pilihan yg trbaik..xsmstinya plhn yg disukai itu terbaik..

haidi takeAfoto berkata...

wahh leh gak wat perumpamaan cmni ek..roti...bgus2..hehe kreatif la azzey ni...

tibe2 ase lapa lak..td mkn pizza je..nk nasik gak baru puas..

ardinihumaira berkata...

betul tu sis :)

eelobor berkata...

teringat masa kecik2 dulu, mak selalu buat roti. best....

Mimiey.. (^-^) berkata...

salam kenal dr mimiey...

http://nasyieen.blogspot.com/

kakchik@ella berkata...

suka. smpai skrg masih suka mkn roti. hehe ..

Redbloodsnow berkata...

PSSTT YANG..TERINGIN NK MAKAN ROTI GUARDINIA TAW. TP KAT KUCHING, NAN HADO JUAL..SOBSOBOSB

ArELeEz berkata...

org sker inti pedas. cam bun ikan bilis ke.. kari ayam ke.. xpun, yg macam mini pizza tuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs