UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 8 November 2010

NASIB SEORANG BLOGGER AKU

HA3.......Tak boleh blah tajuk entry tu.....hu3......Malam tadi memang aku cukup......cukup......cukup......cukup.......dan ......CUKUP–CUKUP tensionnnnnnnnnnnnn dengan line broadband yang menyiksakan jiwa dan perasaan aku!!! Langsung terganggu niat nak BW aku hampir 2 jam , Cuma 2-3 blog je aku boleh pegi. Nak update entry pun tak dapat!

Ini pun aku draft je dulu. Then cuba buat auto-publish. Hadoiyaiiiiiiiiii!!!!! Asyik meragam je broadband aku nih. Tak pe2....pujuk hati ni sabar ; kata nak jadi blogger tegar! Ha.....padan dengan muka aku....hu3......

14 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

salam..apepun, jgn lupe blogwalking..itu kunci dlm blogging

eelobor berkata...

hehehe, bagus tul dah ada target.

Tanpa Nama berkata...

sabar aje la yek...
pasnbila da OK, bloeh
la BW puas2 semula (^__^) ~

jeBateja berkata...

dah duduk ghumah...pakai streamyx lee..mcm den ni hah....murah je sekarang.....ahakz

Cik Bulat berkata...

sabo je lah dgn line intrnt nih..haih

yanamib berkata...

sbb tu sy slalu on9 kat opis jek..haha curik tulang..ish³...kdg² pn buat auto publish..letih kn nk tggu loading jek >_<

azieazah berkata...

AZZEY... itu lah cabarannya. Tanpa cabaran hidup tak thrill laahh..! hehehehe

Misz-ella berkata...

biasa .. akak slalu kena camtu. sudahnya off dn tutup je lah. C u later-later. Huhu ..

ardinihumaira berkata...

dni mencik bokbeng. huuu kak tolong babab bokbeng dni plisss

azzey berkata...

jeBateja: mslhnya bkn aku x nak...tp umah aku tu yg x disediakan infra red utk streamyx.....so apo nak buek.....broadband juga la jawab nya...hu3....

Redbloodsnow berkata...

HAHA..GUNALAH STREAMY YUNK OII. SURE KO X MEROYAN PASTUH LINE BB KO, KO LANTING KAT AKU..MIAHAHAHA :P BLUEKSS...

zacky786 berkata...

hehe..~ ciaN die.. !! yeah truskn usaha anda...!

[sutera kasih] berkata...

samala kita huhu..nk psg streamyx, org telekom ckp itula inila..menyampahhhhh..tepksa guna berukben!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

streamyx2!!! ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs