UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 5 November 2010

NATA DE COCO

~ Nata De Coco .....Lychee Flavoured


Masa mula2 Nata De Coco ni popular......aku masih sekolah lagi. Masa tu pelik kenapalah sorang ex-classmate aku ni sker sangat dengan Nata De Coco nih!

Sekali bila aku try...........aku pun terjatuh hati sudaaaaaaaaa.........Sampai sekarang aku sker kan Nata De Coco ni. Lagi-lagi makan bila dah sejuk. Lagi best!!!

Ade ke yang sker juga ???

6 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

yunk....zie n dillah favy giler ngan nata de coco tuh. dan dan lg watkan die jd eskrem...nangis woo mkn..hehe

azieazah berkata...

Kak Azie pun suka beli gak, beli yg dalam bekas besar tu, air dia buat minum dgn ais, isi dia buat Puding Jeli.. Boh dalam peti beku, makan mcm makan aiskrim.. Woooooooo enak bangat..!

Snowwhite Zone berkata...

Suka jugak! suka beli yg besar.


azzey, salam kenal n ziarah..

ardinihumaira berkata...

cedap3.. fav dni jugak:D

Ieza berkata...

ada..anak2 ieza..ieza kurang suka tapi kalu petak dalam agar2..yummy gak..

ArELeEz berkata...

org pun sker jugak. buh ais bnyk2, lagik best, wok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs