UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 5 November 2010

BAIK, KURANG BAIK, LEBIH BAIK, MEMPERBAIKI DAN TERBAIK

Kalau kita rasa diri kita baik ; masih ada lagi yang lebih baik.......

Kalau kita rasa kita kurang baik ; masih ada peluang untuk memperbaiki diri......

Kalau kita rasa kita dah usaha sebaik mungkin ; masih ada ruang-ruang kosong yang kurang baik yang perlu diisi.........

Dan kalau kita dah ditakdirkan menjadi seorang yang terbaik ; Ingatlah kita diberikan kebaikan itu oleh Dia yang memiliki segala kebaikan.......

Kerana kita manusia biasa.......Yang fitrahnya tidak sempurna.........

* Cuba untuk memberi peringatan kepada diri sendiri.......

4 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

YES! betul tuh. suke giler ngan entry nih. so pokoknyer...jgn rasa diri tu bgs sgt..tol x yunk...hehe

ardinihumaira berkata...

betul3...
dni menyampah ngan orang perasan bagus. sies. terutamanya yang dtang blog pastu fire kita tak de motif. tak pk hal orang lain. tahu nak fire orang je. huuu geram betul grrr

Ieza berkata...

suka entri ni..memang xde manusia yg sempurna dimuka bumi Allah ni..namun kesempurnaan itu InsyaAllah boleh dicari..
jgn peduli kata org lain sbb dia pn belum tentu bagus..

ArELeEz berkata...

t'baik dari ladang.. he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs