UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 8 November 2010

BIHUN YANG MASIH RUPA BIHUN !

Tadi sorang kawan mengeluh dengan menu bihun goreng yang dibelinya di kantin. Dah makin teruk ....." rungutnya!

Bila dilihat dari segi rupa fizikal bihun goreng tu pun.....aku yang belum makan apa2 ni pun rasa tak lapar jadinya. Mana taknya.....bihun masih rupa bihun (yelah tau....takkan rupa mee pulak.....hu3...) Maksud aku takde rencah apa-apa pun yang ditambah. Warna pun pucat je.

Senang cerita, macam bihun yang dikeluarkan dari plastik ....celur....dan gaul dengan garam gitu2 je.......Ha.....boleh cam gitu ? Alahaiiiiiiiiii.....Yang berniaga ; janganlah ambil kesempatan. Memang lah harga murah tapi takkan SEMURAH itu pulak NILAI RASA bihunnya!!!

P/S: Tapi aku tahu masih ada peniaga yang betul-betul prihatin dengan kualiti makanan yang dijual. Kan elok contohi peniaga yang macam tu......:)

6 ulasan:

wahida berkata...

wui..sakit tu beb kalau dpt menu nan hado mcm tu...

LiNda berkata...

ehhh... tak baik !
sebab kita bayar, bukannya free ..

ardinihumaira berkata...

adeih...
jangan g kedai tu lagi dah kak tau

Redbloodsnow berkata...

ALA...NAPE X SNAP PIC DEAR.
NAK GAK TGK GHUPER BIHUN TUH..HIKSS

zacky ~786~ berkata...

Truk tol la y tukang jual 2 pon ..~ agak x2 la kn... niaga cm xikhlas jerr.. haissshh

ArELeEz berkata...

tu musti nak untung lebih tuh! isk3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs