UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 10 November 2010

MAT BUNGA

Tengah tengok cerita Mat Bunga kat TV2. Kisah seorang pemuda yang tampan dan berbadan sasa, tetapi masih belum dapat menemui cinta sejatinya. Luarannya nampak seperti lelaki biasa.......tetapi berhati lembut dan sensitif!

Teringat aku dengan seorang kawan lama........my ex-classmate. Masa sekolah dulu memang dia lebih suka berkawan dengan kami ; pelajar-pelajar perempuan. dan aku pun agak rapat dengan dia.......Masa berlalu dan kami membawa haluan masing-masing......

Cuma baru-baru dapat berhubung semula. Masih single.......tetapi sudah berjaya dengan kerjaya pilihannya di salah sebuah hotel terkenal. Bila ditanya kenapa belum kahwin........Jawabnya...."Ada ke pompuan nak orang macam aku ni?".......Hu3.......

Aku cuma senyum je......Tak de cacat-celanya pun dia. Dia pun manusia biasa. sebaiknya kita kenali dia dulu sebelum memberi penilaian apa2 pun tentang nya......(begitu juga terhadap sesiapa pun........)

7 ulasan:

mummysyafie berkata...

sebenarnya saya suka berkawan dengan golongan macam ni. mereka telus dan jujur dalam persahabatan..malah time belajar dulu, glgn camni yang selalu score waktu exam

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

ayu pun ada kawan mat bunga,,

yang pasti isteri dia sangat beruntung. sangat rajin membantu didapur, malah sidaikan pakaian...

eyes143.. berkata...

suka kat remy ishak !
weee

eelobor berkata...

pernah mempunyai kawan sebegini dan selesa berkawan dengannya

*∽ IZAN ∽* berkata...

nak atau tak lelaki laa ke pikat dulu.. kalau tunggu pmpuan nak ngorattt.. hmm...... takut sampai ke suddahhh hu hu hu

Sharinginfoz berkata...

kesian kat mat bunga ya tak dapat jodoh

Skyline Nuffnang Premiere Screening

amirah berkata...

betul betul kenal baru tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs