UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 11 November 2010

EPOK EPOK SARDIN

~ Epok-epok sardin

Harganya Rm4.50 je untuk 10 ketul. Epok-epok sardin ni sesuai untuk minum petang. Baru first time cuba (beli kat JUSCO), tapi memang berbaloi-baloi coz sedap. Inti sardinnya tu cukup rasa masin dan manisnya.

Nanti nak cuba yang berinti ayam dan daging pulak.........

*Rindu karipap buatan my mum.......:(

5 ulasan:

adenium berkata...

yess yess... setuju... memang selalu gak beli ni... sardin memang ajdik pilihan hati... :D

LYaFRINA berkata...

epok-epok???
hehheheee.. mmg pgil g2 k???
biasa dgr org pangil karipap j..

tp mmg suka mkn karipap sardin, lg best ada rasa pedas2 sikit.

My Little Diary berkata...

salam,
dah lama tak sebut epok2...
dulu kecik2 je pggl epok2, dah tua2 ni pggl karipap jer.. huhu


entry terbaru "wajib lulus"

relevan berkata...

Sedap ni..tapi saya tidak suka sardin..bila makan jadi gatal...

ardinihumaira berkata...

lebih mudah, cepat, dan lazat :) dni nak cuba belilah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs