UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 10 November 2010

ALHAMDULILLAH DENGAN REZEKI YANG ADA

Alhamdulillah.....baru lepas makan malam. Syukur dengan rezeki malam ni ;nasi putih dengan sotong masak kari, kangkung goreng, ikan masin dan telur dadar.

Puas hati dapat masak sendiri sebab dah jemu dengan menu kat luar tu. Pergi kedai makan yang berlainan pun ; menu tetap lebih kurang sama.........Lagi - lagi bila tak habis makan, membazir je!

Korang dah makan? Menu apa agaknya.......Atau pun tengah berkira-kira fikir nak makan di mana? Heh3.......

* Tak dapat nak tepek gambar coz broadband yang sakitttttttt manjang.......

6 ulasan:

tengkorakemas berkata...

sedap tu telur dadar..lagi2 dgn mayonis mcm iklan Sheila Rusly hehe

nurqaseh berkata...

Banyak lauk tu...sotong masak kari, kangkung, ikan masin telur dadar lagi... mama diet makan nasi kicap, sambal belacan dgn tolur sebiji...kuang kuang kuang....

eT berkata...

hehe...skang ni dh boring mkn luar...
sama jek rasa...
me masak nasi goreng ngan goreng ayam...lg simple menu mlm nih...hehe

See you this Saturday at Laundry Bar!

Want to win double prizes?

Best for School and Kid milk

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

azzey

ayu kan asyik diet malam..tak makan apa2 hanya aie masak..

bila ada jemputan..agak2 lahap juga..hehheheh

zacky ~786~ berkata...

suke kangkong.~~ ske sgtx2... hehe sibuk jer zacky nie.. :P

jeBateja berkata...

kita makan angin jerk...kembong ooooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs