UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 2 November 2010

KE DARUS-SYIFA' IPOH

~ Klinik Darus-Syifa' Ipoh ni dibuka pada hari Ahad sahaja. Jam 9:00 pagi - 2:oo petang

Kalau masih ingat lagi pada entry aku.....Rumah My Mum Diganggu' sebelum ni. Sejak that day....my mum makin tak sihat. Rasa macam lemah2, sakit2 badan dan perasaan tak menentu.....Yelah sume tu datang dari Allah dan kita pun berikhtiarlah mengikut yang sepatutnya.

Baru2 ni aku balik kampung so terus bawak my mum ke Klinik Darus-Syifa' yang ada di Ipoh. Darus-Syifa' ni diasaskan oleh Tuan Guru Dato' Dr. Haron Din. Cawangan utamanya terletak di Bangi. Tapi kampung aku di Teluk Intan so lebih dekat kalau pergi ke Ipoh je.

Kami sampai ke sana dalam jam 11 pagi. Dah ramai orang waktu tu.

~ My mum tengah ghalit bersembang dengan salah sorang pesakit yang sama2 tunggu turn untuk berjumpa dengan Ustaz yang merawat. Makcik ni slealu sakit2 dan rasa panas kat bahagain belakang. Aku sempat tengok masa ustaz tu bacakan ayat2 suci pada dia.....makcik ni batuk2 dan berpeluh2 seolah2 menahan sakit.......Kesiannnnnn........Ini dah kali ke-4 dia ke sini.

~Diantara barisan orang ramai yang datang untuk mendapatkan rawatan sedang menunggu giliran

~ Me & Kak Yong

~ My sista, my mum ( sian muka mak......nampak sedih je.....) & me

~ My mum sedang dirawat oleh salah sorang ustaz di situ dengan bacaan ayat2 suci Al-Quran. Pesakit mesti ditemani oleh pasangan ataupun saudara terdekat dan menutup aurat. Masa my mum dirawat ni aku dan my sista pun ada sekali temankan beliau.

Ustaz tu bekalkan air yang telah dibacakan doa untuk my mum minum dan juga ayat2 suci Al-Quran yang elok untuk diamalkan agar dijauhkan dari gangguan Syaitan. Mudah2an kesihatan my mum selepas ni akan lebih baik lagi......doa2kan ye...amin

P/S: Kalau ada sesape yang berniat nak mendapatkan rawatan di sana dan ingin mendapatkan no untuk dihubungi, boleh e-mail aku di alamat ini: azzey77@yahoo.com

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

semoga cepat sembuh, amin...
dni teringin nak ke sana.. dni pun kena gangguan juga. tapi tak seteruk adik dni :'(

sekadar satu coretan berkata...

tak pernah lagi kesane...moga cepat sembuh ye...


tq folow ye...
nnt mlm kak ain folow kat ofis tak boleh nak folow cume boleh bg komen jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs