UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 2 November 2010

PENGALAMAN RUMAH DIMASUKI AIR @ BANJIR

Tetiba teringat pengalaman rumah sewa lama aku masa kat kampung dulu yang penah 2-3 kali dimasuki air @ banjir. Sekarang ni pun musim hujan. Mesti sesetengah tempat ada yang dah berlaku banjir kannnnnnnn......Harap2 tak berlaku perkara2 yang tidak diinginkan!

Pengalaman aku sendiri, masa tu tak delah tinggi mana pun air yang masuk dalam rumah. Setakat atas buku lali je. Tapi keseluruhan ruang rumah dipenuhi air!Yang kelakor dan tak leh lupa bila kami terpaksa solat atas katil.........hu3. My princess yang baru berumur 2 tahun lebih masa tu, ikut sama mencedok air dan membuangnya ke luar rumah!

Tapi itu kenangan dulu....sekarang rumah tu pun dah dibina semula. Dah tak de berlaku banjir lagi kat situ........

5 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Best gak kan sekali sekala main air.

Goldman berkata...

COD Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.

Cik SHiNJU berkata...

Umah saya pestaim masuk air banjir thn 2007..
Puas cuci lumpur lps banjir tu..
pinggan mangkuk pun kena lumpur..

Kancilbiru berkata...

banjir skit2 boleh la terima..kalau banjir besar yang rosak brg2 semua tak mau la...sadis! dan penat juga..

ardinihumaira berkata...

dni lak ada pengalaman rumah hampir terbakar memang ngeri.. huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs