UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 12 November 2010

FILEM HINDI DAN KEISTIMEWAAN DIRI

Tadi balik kerja terus on TV. Ada filem Hindi. Best tengok filem Hindi ni ; sejak zaman sekolah lagi aku suka! Rasanya ramai lagi yang suka juga tengok filem Hindi ni. Ada yang suka pelakon2nya yang kacak2 dan jelita......ada yang suka lagu2nya.....ada yang suka tariannya.....ada yang suka jalan ceritanya (sebab hero pasti menang.....hu3...) ......dan ada yang suka pada pemandangan dalam filem2 tu!

Macam tulah......setiap yang orang suka, pasti ada sebabnya. Macam diri kita, mesti ada sesuatu yang buat orang suka atau pasangan kita suka. So, pandai2 le cari apa dia. Kerana hanya kita yang tahu macam mana nak mencarinya........(Itulah yang dikatakan keistimewaan diri seseorang....)

Dah jumpa? bagus.......Pertahankannya dan perbaiki lagi. Insyaallah kita akan terus disukai dan kebahagiaan juga jadi milik kita........:)

4 ulasan:

HonEyBuNNy berkata...

salam...ya2..btoi tu....setiap org ada keistimewaannya kan....jd kita kena bersyukur lah kan...;-)

eelobor berkata...

dunia kena kejutan budaya akhir 90an dan awal tahun 2000 dengan bolywood

NcekYus berkata...

hehe..lepas dorang dtg MALAYSIA dan berlagak mcm bagus, terus tak layan cite HINDI dah..beralih arah ken KOREA plak..he he he

ardinihumaira berkata...

filem hindi jalan cite dia kebanyakan sama je tapi lakonan mereka tu yang best :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs