UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 3 November 2010

DRIVE SEBELAH TANGAN & HANDPHONE

Pagi tadi aku citer tentang pemandu yang tak de etika meludah merata2 ikut sker dia! Kali ni nak citer tentang pemandu yang drive dengan sebelah tangan sambil guna handphone. Lagi terror nih!

Ada satu pemandu pompuan tadi......kat simpang gak citer nih (asyik kat simpang je....heh3...) Aku tunggu dia belok ke simpang sebelum aku amik jaaln terus. Tapi yang menyampahnya......denga n terhegeh2nya dia pusing stering keta coz tangan yang sebelah lagi pegang handphone. Tengah baekkkkkkkk punya sembang!

Kalau diri to PRO......tak pe juga. Ni terhegeh2 menyusahkan orang lain plak tunggu dia. Nak je aku suruh dia gantung je handphone tu kat telinga. Macam2 kerenah pemandu nih.......

P/S: Kenapa aku asyik jumpa pemandu bermasalah je hari ni ek?

5 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

lenkali klu nmpk kes camtu lg,snap gambar dia n mms ke jpj atau polis trafik..huhuhu...padan muka..tp kena bg no plat,tempat n masa kejadian..

♥ manje ♥ berkata...

salam azzey

kita hari2 jumpa 'driver' yg bermasalah
dan utk mengelakkn dri terjadinya
'kesakitan' hati yg melampau, bila ada
kesempatan, kita hafal no keta dia...

psstt... da byk tau no yg kita hafal hehe

cheqna berkata...

salam
cheqna paling menyampah kalau jumpa situasi cam gini
cheqna memang kasi hon r....

My Little Diary berkata...

bawak bersabar.... mmg ramai pemandu bermasalah.. he3x..

entry terbaru "wajib mandi wajib"

ardinihumaira berkata...

memang geram kalo dia terhegeh2 gtu. ada call, benti la kat tepi jalan jap. hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs