UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 3 November 2010

DOA & SEMBANG2

Pernah tengok tak orang yang sedang menadah tangan tanda mengaminkan doa.......tapi dalam masa yang sama dia kecoh bersembang macam2.

Doa tu tanda kita meminta pada-Nya, mestilah dilakukan dengan penuh khusyuk. Tapi kalau dah asyik bersembang ......tentang anak2 lah.....tentang menu masakan lah....tentang masalah keja2 kat office lah...........mana nak dapat khusyuknya!

Doa tu perlu dihayati dan difahami. So, mesti fokus bila mengaminkan doa........Cuma nak berkongsi pendapat je ni.........:)

7 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

salam..cepatnya post entri...saya ada anta komen untuk entri sebelum ini...

TWEETY BERT berkata...

kak azzey seorg pemblogger tegar... dasat!!

kak saya tag akk...
sila tgk entry saya

"follower bertuah giveaway"

jom kita join jom.. leh menang adeya

ctpayong berkata...

betol la tu apa yg azzey kata. kak ct signal guna jari letak kat bibir supaya mereka senyap.

bila orang tidak faham, kita jadi geram.

nur berkata...

azzey.. yup.. yg tak setuju juga
ALL IN ONE

fienaz berkata...

bese la tue kak....kekadang kan kat kew nie, org tgh dok bace doa, tepon berbunyi...geram je tau...x angkat jadi isu plak...

kella berkata...

betul3! memang selalu tengok macam tu.. siap gelak2 sakan lagi! nak tego kang.. kita pun tak seberapa! sabar je..

ardinihumaira berkata...

setuju! tak elok bersembang masa tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs