UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 9 November 2010

ADA DUIT BELI.......TAPI HARGA TU PERHATI.....

Esok gaji untuk governtment servant (macam aku.....hu3). Dah ada yang berkira-kira nak membeli-belah tu. Lagi-lagi next week kan nak sambut Hari Raya Haji (HARI RAYA AIDIL ADHA).

Tak pelah, dah dapat duit.....dah ada duit ; beli je. Bukan untuk orang lain pun. Tapi beli beli juga. Harga tu jangan lupa perhati-perhati sama. Mana tau kot2 ‘tersilap beli’!

Kalau boleh bandingkan harga dulu. Kalau berbaloi dengan barang tak pe.....Jangan kita tertipu sudah le.......He3........Saja je nak mengingatkan....:)

11 ulasan:

Mama JnJ berkata...

banyak kali jadi macam ni..selalu beli ikut hati huhu, bila tengok tempat lain harga lagi murah sakit hati huhu

ozzy berkata...

salam..

Pastikan kita tidak tertipu dgn tawaran harga murah atau sale..zmn skrg byk yg menipu

ardinihumaira berkata...

betul3.. biar berbaloi :)

zacky ~786~ berkata...

bebaloi baloi

kakchik@ella berkata...

cepatnya gaji?? Opis kakchik ni tak kira raya tak raya gaji tetap selepas 31hb. Kejam kan?? Hehe ..

Redbloodsnow berkata...

bestnyerr gomen gaji esok. aku lak terpaksa nunggu ujung bulan karang...cittt

relevan berkata...

Esok gaji?,,waa besh nya ko ..tapi nak tunggu gaji bulan 12 lama lagi ..

haidi takeAfoto berkata...

hahah ni la salah satu masalah sy ni..klu ade duit tu main beli je..xigt dah nk banding2 harga ke..hahah

azzey duk teluk intan ke..keje mane??

azzey berkata...

Mama JnJ:Mmg kannnn. masa tu rasa nk jual je balik barang yg dh dibeli tu. hu3...

ozzy: betul. tu yg kena check betul2 tu!

ardinihumaira: klu berbaloi, baru puas hati kan dni.....:)

zacky~786~: ha3......mmg berbaloi!

kakchik@ella: mmg le bln ni cpt kak coz nak raya haji. tp nk nunggu gaji bln 12 yg siksanya nanti.....1 bln lbh tu !

Redbloodsnow: sama je Zie.Aku cpt dpt.....silap2 cpt abis.ko lbt dpt.sikit ab...lbt isnya......he3.....

relevan:nak nunggu yg bulan 12 yg sakit jiwa tu.hu3!!!

haidi takeAfoto: ha3.....lps ni kena belajor banding2kan harga ye....
ye, sy pior tk intan....tp dh berhijrah ke sini(Kajang)

mzhany berkata...

huhu beshnye dah gaji...hehehe hany ni xde nya awal...dah la nak balek ganu nnti nih...adoiii...seb baek dah bajet awal2 dah...

ArELeEz berkata...

ehem2! dah jadik penasihat kewangan, ek? ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs