UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 8 November 2010

TAKUT NAK DRIVE !

Salah seorang officemate aku yang masih takut nak drive, walaupun dah lama dapat lisence! Bukan baru 2-3 bulan, tapi dah 2-3 tahun ada lisence kereta.

Alasannya.....takut nak bawak ; malah dia sanggup tumpang kawan serumah yang baru je dapat lisence kereta. Bila kawan tu ada kursus atau terpaksa aoutstation....kelam kabut le kawan aku ni mancari-cari kawan lain untuk menumpang kereta pegi kerja.....

Susah juga macam gitu. Kereta ni kena biasakan bawak....Kalau tak bawak macam mana nak biasa ; Bila tak biasa macam mana nak berani!

Macam komputer suatu masa dulu. Kita cukup takut nak tekan atau usik-usik mouse tu. Tapi cuba tekan sekali keyboard tu. Tak meletp kannnnnnnn. Macam tu juga kereta. Stering kereta tu kita yang handlenya.....Pandai-pandai le bawak diri......:)

10 ulasan:

eelobor berkata...

wah...dah siap ada solution bg setiap masalah.

amirah berkata...

hehehe..takottt...

icee-yah berkata...

em..betultu..icee pon tgh biasakan diri:)

zacky ~786~ berkata...

btol x3.. :)

wahida berkata...

waaa...saya pun sampai sekarang takut drive keta tau!!! mencik!!!

Redbloodsnow berkata...

wakaka...yunk! HIFIVE CEPATTTT! zie pun gitu weh. TAKUT NAK BAWA KETA. even dh bertaun² ade licence....ade gak ek org mcm zie. ingat zie sorg je td...hiksss

♡ Sutera Kasih ♡ berkata...

dulu saya pun cmtu gak..tp dh lama2 drive pegi dekat2 jak..nahh ok suda hehe

mzhany berkata...

stujuuuuu!!! hany adalah seorg pemandu yg baruuu masih P lagik ;), tp betol la azzey kena biasa kan diri. slagi xbwk slagi tu ler takot. hany ni gune kete manual, masa mula2 MZ lepas bwk kete sendiri g opis, hany rasa kan setiap trafic lite kete mati...seb baek ada 2 je trafik lite ke opish... pastuh gak, mula la gabra...kena hon tu memang dah imun laaa...tak heran dah...huhu

ardinihumaira berkata...

dni dulu takut gak. skang, merempit hehe

ArELeEz berkata...

aah. org pun xpenah drive. tetibe, bile dah buleh drive, trus jadik mika hakinen! ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs