UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 12 November 2010

PENIAGA TUDUNG DIPENJARA 17 TAHUN

Bila akal dah dikuasai nafsu......macam-macam perkara yang tidak baik boleh berlaku. Seperti kisah seorang peniaga tudung yang dijatuhkan hukuman penjara 17 tahun kerana menyebabkan kematian terhadap ibu saudaranya pada Mac lalu.

Berita selanjutnya di sini - KOSMO

*Kesiankan nasib anak-anaknya.........17 tahun tempoh yang lama tu.....:(

6 ulasan:

NcekYus berkata...

DUNIA...DUNIA..
macam2 hal..macam2 ragam..
semakin maju..semakin kejam dan cetek pemikiran..hurm..

salah satu sebab didikan agama yg kurang..wallahuaklam.

y@n@ M!B berkata...

patotnye kasi penjara seumur hidup..mana nk ganti blk nyawa org tu kan? hehh~ =_=

eelobor berkata...

tak reti dah nak komen kan....

velasrizal berkata...

tu la wat jahat lagi..kn dh kena..

Perodua Viva ELITE Exclusive Edition (Viva EEE) 2010

kella berkata...

itu lah kan.. hai.. sedih dan nak marah je bila tengok berita tentang tu! hmmm...

sakit hati.

ardinihumaira berkata...

dia memang berniat nak bunuk makcik dia kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs