UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 3 November 2010

MASALAH KEJIRANAN YANG BELUM SELESAI.........

Hari tu aku citer tentang jiran aku yang selalu ikut sker dia parking keta kat tempat parking aku. Kali ni tentang kerenah jiran juga. Jiran yang mana satu aku tak pasti. Tapi yang pastinya.....jiran yang bersikap ikut sker dia!

Aku saja letakkan kotak bekas TV kat tempat sidai kain bawah awning rumah aku(kotak TV masa beli ari tu)...........sekali aku cek baru2 ni, dah penuh dengan pelbagai spesies sampah yang entah dari mana datngnya. Ada yang dah siap berbungkus dalam plastik. Kain baju pun ada.

Pelik betul aku, ikut sker diaorang je nak 'tumpang letak' sampah kat situ. Agak2 le kalau iya pun aku letak kotak tu. .......dah jelas2 kat bawah penyidai kain. Bukan le sesuai nak buang sampah. Aku letak sekejap je. Lagi pun tak terfikir diaorang ni....itu kan kawasan rumah aku ( means rumah orang lain le pada diaorang....) so, berfikir2 le sebelum buang sesuatu kannnnnnnn......Sepatutnya cam gitu le........Tapi dah jadi tak patut dah.

4 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

wah slamberlandnye dia yek..
tension la dpt jiran cenggitu..
Sellfish.. :@

Mohd Rozaili Mohd Adnan berkata...

nasib baik jiran teman ok je...

ardinihumaira berkata...

tak patutlah jiran akak bersikap macam tu. dni tumpang rasa geram. huu

ArELeEz berkata...

letak jer lagik kat situ. nnati klu ade yg buang sampah, cepat2 amik sampah tu & hempuk kepala diorang ngan sampah tuh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs