UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 12 November 2010

KECEWA, HAMPA, TERLUKA DAN MERANA

Kisah seorang member (my officemate) yang kecewa coz keinginannya untuk memohon Pakej Streamyx dengan notebook percuma tu dah habis! Baru 2-3 hari promosi tu tutup.....

Dia sms aku bagi tau yang dia frust sangat....Kesian kat member aku ni. Dia rasa menyesal coz masa aku inform tentang hal ni awal2 promosi dulu( 2-3 bulan lepas...) dia tak ambil tau sangat.....

Hu3....... Temanya ; peluang datang memang jarang sekali...SO, jangan lepaskan peluang keemasan yang dah dah ada di depan mata!

* Tu yang kecewa, hampa , terluka dan merana tu...hu3....

5 ulasan:

mummysyafie berkata...

package yang best mmg selalu cepat abis..nampak gayanya takde rezeki dier la tu

eT berkata...

btol tuh...kalo ada peluang try grab...
tp xsume berpeluang dpt peluang...btol x???hehe

amirah berkata...

mestila orang ramai cuba nk dptkn

nur berkata...

azzey.. peluang jarang2 macam ni harus cepat si rebut
ALL IN ONE

Mohd Azrin berkata...

Tulah pasal, adik saya pun terlepas rupanya ada kuota :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs