UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 11 November 2010

BOMOH PENIPU DIPENJARA 5 TAHUN DENGAN 3 SEBATAN

Kuala Lumpur 11 Nov. - Seorang bomoh dipenjara lima tahun dan tiga sebatan oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur hari ini selepas mengaku bersalah menipu seorang ahli perniagaan berhubung upacara membuang sial, dua tahun lalu.

Hukuman itu diperintahkan oleh Hakim S.M Komathy Suppiah terhadap Lee Meng Wah, 47, yang mengaku memperdaya wanita bernama Wong Ngai Yin, 35, sehingga mangsa menyerahkan RM44,500 kepadanya. - Utusan

* Biar ianya jadi pengajaran kepada yang lain-lain yang ada tujuan sama!

Sumber - Utusan

9 ulasan:

fara berkata...

tak sangke chinese pon pcaye bomoh2 ni.
heeee~

Sharinginfoz berkata...

banyak bomoh yang penipu kan

Redbloodsnow berkata...

padan muke. sape soh penipu. merasa lah ko meringkuk lam penjara..huhu

kakchik@ella berkata...

azzey .. where are u?? tk nmpk pun ari nih. hehe ..

Gadis Kampung berkata...

teringat citer mantra la bila kes bomoh-bomoh nie

kella berkata...

huh! memang tak boleh harap sungguh bomoh nih! cheh!

lily lotus berkata...

tu lah takde pasal gi cari pasal. huhh..tetiba emo

Photographer RAZAK RAMLI berkata...

Ramai lagi orang melayu percaya ke bomoh.
Cuma jarang yang buat report kalau kena tipu.Ataupun dia tak tahu yang dia dah kena tipu.
Duit habis masa terbuang kerana mengikut kata bomoh.Penyakit tak juga baik-baik sampai meninggal dunia.

ardinihumaira berkata...

penipu besar cam ni patut kena hukum lebih berat. tahu nak ambil kesempatan je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs