UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 1 November 2010

TERPERANGKAP DALAM LIF !

Sape plak yang terperangkap dalam lif tu??? Ha3........Bukan ada sape2 pun jadi mangsa, cuma nak berkongsi perasaan aku setiap kali masuk lif......persoalan pertama yang selalu terfikir..............." Macam manalah kalau tetiba tak de elektrik?"......Mesti kita yang kat dalam lif tu boleh terperangkap.

Memang le tak penah mengalami. Tapi selalu tengok citer2 kat TV( Kes terpengaruh le ni.....hu3), rasa buat aku cuak je setiapkali gunakan lif! Tapi terpaksa jugak le, takkan nak naik tangga pulak pegi ke tingkat 19 ke.......20 ke........Haru jadinya!

Korang penah tak rasa macam mana aku rasa ?

4 ulasan:

Has berkata...

azzey-dulu has pernah gak terperangkap dalam lif masa zmn belajar..pucat muka..nasib baik kejap je..

lady XOXO berkata...

uwaaaaaaaaa tekejut xo.. ingat kat azzey.. ahahahha.. hati2 tau.. ehehhe

nur berkata...

azzey- tak pernah dan taknak..
ALL IN ONE

ardinihumaira berkata...

dni lom penah lagi kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs