UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 1 November 2010

SETELAH SEHARI TANPA BLOG

Ha3....tajuk yang tak boleh blah! Tapi memang betul.....sehari (..semalam) tak dapat update blog. dah rasa lama sangattttttttt..........dah rasa jauh ketinggalan sangattttttt.............

Malam tadi lebih kurang pukul 11.30 aku samapi ke Kajang setelah 2 hari di kampung. Mata mengantuk sangat, stop sekejap kat Perhentian Sg Besi. Terlelap lebih kurang 1/2 jam kat situ.

Pagi ni datang keja dengan rasa yang agak letih dan masih mengantuk! Lambat sikit update coz sampai2 je tadi kemas2kan meja sikit........al maklumle dah 2 hari cuti. Sekarang ni baru free sikit! Semalam pun tak sempat nak wat auto-publish.....tu yang lambat sikit update tu!!!

So, untuk kengkawan sume.......Selamat menjalalankan tugas dengan penuh keceriaan....*wink*


3 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,
semoga awak juga selamat melakukan tugas hari ini


entry terbaru "disana menanti disini menunggu"

relevan berkata...

Selamat hari isnin..

ardinihumaira berkata...

hari ni dni autoposts je semua entries... kebetulan pastu tenet jem.. huu terus tak dapat online. ni baru dapat bw. sobsss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs