UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 13 November 2010

MY NEW PURSE.......WHITE COLOUR

Inilah my new purse( Ha3....bukan nak show offf ye....sesaje je). Purse yang lama dah dekat 2 tahun guna. Dah rosak. So kena le beli yang baru.


Kebetulan my oficemate agen SATINNI. Produk nya pun cantik2 dan boleh tahan. Ada pulak purse yang kaler putih ni. Nampak sweet. Terus aku order!


Kat dalamnya pun banyak ruang, then nak letak kad pun senang ; coz banyak ruang untuk kad juga!

*Yang ini tak taulah berapa lama pulak boleh bertahan......Kalau lagi lama, lagi bagus.......:)

4 ulasan:

eelobor berkata...

wah satinni tuh. pernah gak beli sandal jenama satinni dulu, dan memang amat selesa di pakai

mia berkata...

hehehe...sweet..so contry ek...comel3

ardinihumaira berkata...

lawalah purse tu^__^

azzey berkata...

eelobor: mmg produk SATINNI bagus!

ardinihumaira: haah kan.....dgn bunga2 yang chumel tu.....tq!

ardinihumaira: akak sker kalernya yg putih tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs