UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 1 November 2010

KENAPA ???

Kenapalah ko masam muka tetiba,......?

Kenapalah ko macam tak puas ati dengan aku?

Aku buat keja aku.....aku tak kaco ko......tak kaco sesape pun.......

Kalau aku dok diam je .......bukan makna aku sombong.....

Kalau aku tak sempat nak sembang2......nak temankan ko kesana, ke sini.........bukannya aku tak sker berkawan..........

Besele.....kekadang kita pun perlu masa untuk diri sendiri.......

Kekadang kita pun tak nak diganggu......macam mana kita tak mengganggu orang lain.........

Kekadang kita pun ada masa2nya tak de mud.......

JADI........Salahke sume tu?

Kenapa ko macam tak puas ati dengan aku.........TAPI........Takpe.......
Ko tetap kawan aku ( Aku tak marah pun.....)

* Sekadar bermonolog dalam hati sendiri.......:(

3 ulasan:

relevan berkata...

:)

Sharinginfoz berkata...

susah gak nak ambil hati org kan dan nak selesaikan kerja kita

ardinihumaira berkata...

isk3...
nape ngan dia tu kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs